May 17, 2014

Kamijo - 第四楽章「Dying-Table」

Lyrics & music: Kamijo
Transcription & translation: Ariane


KANJI *:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆-:

子羊よ ディナーだ!
お前達の悲鳴は 私の食前酒(アペリティフ)


グツグツと煮込んだまま 口に蓋をしたら
さぁワイン漬けにしてやろう

待たせたな 時間だ お戯れだ!
最後の一滴も逃がさない

Let's me Bite your neck! (Bite!) ×4

I'm hungry ! want your blood !
快楽はMinority
脱がされたいねぇ ロマンティスト
I'm hungry ! want your blood !
快楽はMajority
もっともっともっと酔わせてほしい

I want your blood ! (Blood !) ×2

Let's me Bite your neck! (Bite !) ×4

Ahhhhh! can't stand !
I'm hungry ! want your blood !
快楽はMinority
脱がされたいねぇ ロマンティスト
I'm hungry ! want your blood !
冷静はMajority
もっともっともっと酔わせてくれ!

I want your blood ! (Blood !)
I want your blood ! So Good

ROMAJI *:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆-:

Kohitsuji yo, dinner da!
Omaetachi no himei wa watashi no aperitif
Gutsu gutsu to nikonda mama kuchi ni futa wo shitara
Saa, wine tsuke ni shiteyarou

Mataseta na jikan da otawamure da!
Saigo no itteki mo nigasanai

Let's me Bite your neck! (Bite!) ×4

I'm hungry ! want your blood !
Kairaku wa Minority
Nugasaretai nee romanticist
I’m hungry ! want your blood !
Kairaku wa Majority
Motto motto motto yowasete hoshii

I want your blood ! (Blood !) ×2

Let's me Bite your neck! (Bite !) ×4

Ahhhhh! can't stand !
I'm hungry ! want your blood !
Kairaku wa Minority
Nugasaretai nee romanticist
I’m hungry ! want your blood !
Reisei wa Majority
Motto motto motto yowasetekure!

I want your blood ! (Blood !)
I want your blood ! So Good

ENGLISH *:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆-:

Dear lambs, you’re the dinner!
Your scream is my aperitif

Gurgling you're suffocating if I cover your mouth
Now let’s get badly addicted to wine

I let you wait so long, but it’s time now, let’s play!
I won’t miss even the last drop

Let's me Bite your neck! (Bite!) ×4

I'm hungry ! want your blood !
Pleasure is Minority
Let me help you take it off, I’m the romanticist
I'm hungry ! want your blood !
Pleasure is Majority
Let me get drunk more, more, more

I want your blood ! (Blood !) ×2

Let's me Bite your neck! (Bite !) ×4

Ahhhhh! can't stand !
I'm hungry ! want your blood !
Let me help you take it off, I’m the romanticist
I'm hungry ! want your blood !
Coolness is Majority
Make me drunk more, more, more!

I want your blood ! (Blood !)
I want your blood ! So Good

POLSKI *:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆-:

Drogie owieczki, to wy jesteście kolacją!
Wasz krzyk to mój aperitif

Bulgocząc dusicie się, gdy zakrywam wam usta
Teraz, uzależnijmy się od wina

Kazałem wam tak długo czekać, ale już czas, zabawmy się!
Nie przepuszczę nawet ostatniej kropli

Pozwólcie mi Ugryźć się w szyję! (Ugryźć!) x4

Jestem głodny ! chcę waszej krwi !
Przyjemność jest mniejszością
Pozwólcie, że pomogę wam to zdjąć, jestem romantykiem
Jestem głodny ! chcę waszej krwi !
Przyjemność jest większością
Pozwólcie mi się upić bardziej, bardziej, bardziej

Chcę waszej krwi! (Krwi !) x2

Pozwólcie mi Ugryźć się w szyję! (Ugryźć!) x4

Ahhhhh! Nie mogę tego znieść !
Jestem głodny ! chcę waszej krwi !
Pozwólcie, że pomogę wam to zdjąć, jestem romantykiem
Jestem głodny ! chcę waszej krwi !
Stonowanie jest większością
Upijcie mnie bardziej, bardziej, bardziej

Chcę waszej krwi! (Krwi !)
Chcę waszej krwi! Taka dobra

No comments:

Post a Comment